Jsem hrdá mrzimorka

02.01.2021

Jak to mám s příběhy o slavném kouzelníkovi Harry Potterovi? Samozřejmě, že je zbožňuji. Jsem v Mrzimoru. Většina kouzelníků si myslí, že jsme nejhloupější kolej. To jsou ovšem jen fámy. Dovolím si vyjmenovat několik kouzelníků, kteří k nám chodili. Co takový Cedric Diggory? Ten rozhodně nebyl hloupý. Mlok Scamander? Nymfadora Tonksová? Také ne. Poté je tu několik lidí, které zřejmě neznáte. Grogan Stump - jeden z nejproslulejších ministrů kouzel, Artemesia Lufkinová a Dugald McPhail - také úspěšní ministr a ministryně kouzel. Bridget Wenlocková - expertka na věštění z čísel, jako první vynalezla magické schopnosti čísla sedm a Hengist Zálesák - zakladatel Prasinek. Ti všichni byli z Mrzimoru. Jsme kolej, která se nejméně vychloubá, možná proto nás lidé podceňují. Našimi nejlepšími přáteli ze všech zbývajících kolejí jsou prý nebelvírští, tím si ovšem nejsem tak jistá. Ale už dost o Mrzimoru, zpět k mému vztahu k těmto knížkám a filmům.

Moje hůlka podle Wizarding World
Moje hůlka podle Wizarding World

Viděla jsem všechny filmy a přečetla první čtyři díly. Momentálně čtu pátý díl a díky věcem, které se ve filmu vůbec neobjevily, mě to nepřestává bavit. Patřím k těm, co mají doma takový Harry Potterovský ,,oltářek" nebo jak to nazvat. Mám na zdi pověšený obří plakát Bradavic, vedle něho stojí na podstavci model zlatonky. V kufru, který se velice podobá tomu, s kterým jezdil Harry do Bradavic, mám Tajnou knihu kouzel a zaklínadel, kterou jsem si sama vyrobila a která obsahuje všechna kouzla z Harryho Pottera i Fantastických zvířat. A vedle tohoto kufru visí obraceč času, kterým ale nejde točit a to mě velice štve. Také mám spoustu fanouškovských věcí, jako je hra Boj o bradavice, kniha jménem Cesta dějinami čar a kouzel a podobně. Také jsem si vyrobila svou vlastní hůlku. Podle stránek Wizarding World od J. K. Rowlingové je moje hůlka z černého ořechového dřeva, jádro má z žíně z ohonu jednorožce, je 10 a tři-čtvrtě palců dlouhá, odolná a flexibilní. Jsem strašně ráda, že existuje něco jako je Harry Potter, neustále objevuju nové věci, které jsem o HP nevěděla apod. Zkrátka mě nikdy nepřestává bavit koukat se na filmy nebo číst knížky o Harry Potterovi.

© 2021 - Baris in book of stories
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky